onsdag 31 augusti 2011

slanka 3 av 93

Ja dagen gick in på ett felspår som helt enkelt inte var planerat utan blev bara för jag inte tänkte mig för.
Men nej jag hänger inte läpp för det, det blev en kombi dag helt enkelt.
El ja en mindre bra kombi dag då.
Jag har ätit 2 slankapåsar o bälgat alla min vattenlitrar som jag ska redan så det är jag suoper nöjd med.
En påse blir till Robinsson ikväll el nu velar jag faktiskt kanske blir uppdrag granskning ist för Robinsson.
Det får bli en kvällens ingivelse som avgör helt enkelt.

Sen vill jag bara säga tack till dig som skicka ett mejl till mig vid 16 tiden.
Tack för allt pepp du ger där o alla råd, faktiskt bra råd om mycket.
Framförallt tack för bloggen du rekomendera mig att läsa, jag var in o kika o blev fast.
Vilken enorm inspirationskälla den bloggen är speciellt för mig som ska gå ner i vikt.
Superduper tack.

Så undrar ni vars jag tar vägen ikväll då läser jag o hämtar motivation från en enormt inspirationsblogg som själv gjort en viktresa som jag kommer göra o ja det finns mycket kvar att läsa för den är skriven under 1 år o jag blev såld på några dagars läsande, så har lite kvar att läsa :-)

Superduper tack mer sådana iniativ tack o vill ni inte skicka sånt här i kommentarerna så mejla

So long

2 kommentarer:

  1. Hallå. Hoppas du mår bra. DU är grym :)
    Vad bra att du funnit bra inspirationskällor :) ta dig tid och läs och sug åt dig all information som kan vara till hjälp för dig :)

    SvaraRadera
  2. Hej Petra jag är så glad för att jag faann denna puolverblogg inspiratör hon har verkligen kämpat o ja jag suger åt mig precis som jag gör av din visdom du delger hos dig

    SvaraRadera

Tack för du kommentar det betyder mycket för mig o ger mig extra energi att kämpa vidare på min viktresa