fredag 2 september 2011

lyckligt glad

Å vilken fantastisk dag vi haft idag, hela vår släkt dök upp o mormor blev glatt överraskad för hon hade ingen aning för en gångs skull lyckades verkligen all vara tysta :-)
Så mycket kärlek o enorm glädje så ja jag är fett grymt laddad för min rena kur start imon, lilla älsklingen har nyss somna så jag ska se det som är kvar av matchen ungern-sverige i fotboll just nu i 58 min står det 1-0 till ungern men det kan inte förstöra mitt humör.

Har ni haft bra dag idag?
Har ni fått varit riktigt lycklig glad idag?

Precis när jag posta inläggen i 59 min gjorde elmander utjämn till 1-1 blir bra det här :-)

2 kommentarer:

  1. Hej tänkte bara berätta att sen du starta upp din blogg så har jag läst här i smyg och blivit mer och mer inspirerad så idag kör jag själv igång med cambridge.
    Tänkte samköra med dig om du är med på det?

    SvaraRadera
  2. Hej Clara kul att du gav dig tillkänna o börjat din egna resa lycka till

    SvaraRadera

Tack för du kommentar det betyder mycket för mig o ger mig extra energi att kämpa vidare på min viktresa