torsdag 1 september 2011

slanka 4 av 93

Idag har varit fullt upp med mycket trevligheter här hemma.
Mormor o hennes svägerska kom lagom till frulle o åt med oss, supertrevligt!

Jag hade satt på vattenspridaren för att vattna lite blommor o så säger svägerska som hamnat i samtal med min 6årige systerson som sover sin sista natt hos oss i natt.
Nåja de hamna i ett samtal iaf så säger mormors svägerska till sam: titta det regnar ute o då svarar sam: nejmen ....(namnet) det heter faktiskt inte regnar, det heter: solsken i droppform.

Så regnare det kom ihåg: det heter solsken i droppform :-)

Mormor är klippt o slingad o så vacker o svägerskan fick även hon klippt o slingat hår o är lika vacker o vi åt kantarellpaj o alla var så nöjda.

Lagom till fikat på em o våra bakelser sam o jag baka igår kom min goe vän Allan o ja sam kunde inte vara tyst utan avslöjja snabbt att han har namnsdag o att gammelmormor fyller 66år idag, så Allan gratulera o fråga vad de vackraste ladyna ska göra ikväll.
Åka hem o titta på tv tyckte de men planerna ändrades snabbt när Allan då förklara att han gärna vill bjuda ut dem på mat om de vill.
Nja svarade svägerskan o titta på mig lite osäkert.
Inga problem sa Allen vi tar ju självklart med ....(mig ögonsten o sam)
Ja men då är det okej tyckte svägerskan.

Kul sa Allan då ses vi vid 19 om det passar er hos mig.

Så helt plötsligt ska jag o alla andra till Allans restaurang o äta o de är kända för sin goda mat o ja jag längtar :-)

Imorgon kommer vi hela släkten fira mormor så kan bli ont om inlägg men på LÖRDAG är det SLANKA

4 kommentarer:

  1. Hej tack för ditt stöd =)

    nej du kan länka, tror inte att vi har samma bekanta! tror folk antingen googlat mig eller sett när jag loggat in!

    Ja jag fuskade idag höhö, åt thai mat, men åt bara hälften.. men åt mig propp mätt vilket är det sämsta xD men men nu blir det inget mera sånt!!!!!

    Jag vill träffa honom som fan nästa vecka men gud vad nervöst det kommer bli........ fyy usch!

    Hur mår du och hur går dieten?

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Så rolig han är en bestämd herre?
    Jag längtar till lördag när jag börjar med cambridge börjar du med ren kur då du med?
    Längtar

    SvaraRadera
  3. Hahaha solsken i droppform de är för härliga barnen

    SvaraRadera
  4. MINUS 30: jag känner inte dig men ett stöd kan jag vara ändå.

    VIRRAN: jag kör igång på renkur slanka för jag tål inte cambridge men det är samma grej.

    MYRA: ja han är skitrolig att prata med när man får vara ensamma el iaf utan störningmoment, då får man veta hur allt funkar o hänger ihop sett ur en 6årings ögon iaf

    SvaraRadera

Tack för du kommentar det betyder mycket för mig o ger mig extra energi att kämpa vidare på min viktresa