fredag 9 september 2011

vilken dag

Oj vilken dag vi haft o samtidigt så härlig.
Gissa om ögonsten blev glad när hon såg S imorse, oj oj oj.
Hon har skinit ikapp med solen idag.

Tidigt på fm gick vi iväg till hälsocentralen o bvc för vägning o mätning o en doktors titt o så mycket beröm jag får.
Hon följer sin kurva precis som hon ska o hänger verkligen med även om hon just idag hade svårt att släppa S med blicken.
Allt såg bra ut o doktorn gav så mycket positiv omdömme om ögonsten att jag fick be han sluta för jag kunde tillslut inte ta emot mer beröm.

Sen somna Maja i vagnen så vi köpte kaffe o satte oss i stadsparken o bara njöt i solen o av att bara prata, lunchen blev hemma hos mamms o papps som ska ha Majaälsklingen i natt då S o jag ska iväg på biopremiären.
Som jag längtar.
Nu ska jag pussa lite på Maja säga hejdå o vi har en prommenad hem för dusch innan bion senare.
Hoppas filmen är bra bara

Slanka funkar vattnet har gått sämre fattar inte varför

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du kommentar det betyder mycket för mig o ger mig extra energi att kämpa vidare på min viktresa