söndag 11 september 2011

kostar

Ja det kostar att vara sjuk helt enkelt.
Läkare på hälsocentralen tog idag 300kr o så fick jag div medicin som kosta 450 kr så sammanlagt 750 spänn bara så där.
Hualigen

Men jag ska inte klaga på nåt sätt för jag lever o just idag var det många som förlora sina liv för 10 år sedan i world trade center o pentagon.
Många dog när flyget körde rakt in i tvillingtornen men det fanns de som överlevde med o ja mina tankar går till alla dem som förlorade anhöriga o de som överlevde...så nej jag ska verkligen inte klaga

Doktorn jag fick träffat idag var iaf supertrevlig ung tjej som jag fick förtroende för o vi dividera fram o tbx men ska jag bli frisk så var det bara dessa starka mediciner som hjälper mig o för att inte pajja magen dessutom så ska de intas i samband mat 3 ggr/dag i 10 dag.
Yippie.........not inte ur slanka synsättet även om hälsan går först för mig.
Men hon hade en heldel förslag som lätt vettiga för att inte gå upp mer under denna tiden så ja vi får väl se men hälsa går först så enkelt är det.

Just nu är jag gråtfärdig pga att jag mår så dåligt så jag är ledsen jag orkar faktiskt inte väga mig idag sorry

4 kommentarer:

  1. Helt rätt. Sin egen hälsa går först.
    Men fy att du mår dåligt. Hoppas det inte är något jätte allvarligt? Hoppas du mår bättre snart!!

    SvaraRadera
  2. Hej
    Har nyss hittat hit via google, vill bara säga vad duktig du är.
    Själv ska jag idag träffa min konsulent för invägning och samtal, känns som en skräckblandad förtjusning just nu.
    Hoppas du blir frisk snart

    SvaraRadera
  3. Hoppas det inte är något allvarligt! Krya på dig!

    SvaraRadera
  4. En grym blogg, med bra inlägg!

    Besök gärna min och ge förslag/kommentera:
    http://resand.blogg.se

    SvaraRadera

Tack för du kommentar det betyder mycket för mig o ger mig extra energi att kämpa vidare på min viktresa