lördag 3 september 2011

slanka 6 av 93

Dagen har gått på lite segare sätt för både ögonsten o jag har mest jäspat så vi lär somna tidigt ikväll.

Börja med en snabb o tuff prommenad med Embla o jag det funka även om flåset kunde varit bättre.
Vatten har jag bälgat färdigt men tänkte inte till där så blir en extra mugg med te sen när jag tar sista påsen för kvällen.
Idag har det inte funkat strålande med våra rutiner överhuvudtaget o inte med påstiderna heller o jag känner det direkt, så imorgon återgår jag till våra normala matrutiner dvs...
Senast 07.00 frullepåse vatten o te
10 vatten lite kaffe
12-13 lunchpåse vatten o te
14.30-15 te o vatten
17 1/2 påse o vatten
20 1/2 påse o te

Då mår jag bra o de har funkat hittills utan sockerfall o sen sa Embla en grej som jag ska testa med när jag beklaga mig lite grann.
Jag får ge ut hennes namn men jag har komt att gilla namnet så här får hon heta Embla tillsvidare o lite komisskt så titulerar hon sig Embla här med när hon kommenterar så det funkar.

1 kommentar:

  1. Man blir kissnödig av att köra shakes hehe ;) Har provat någon dag sådär men inte pallat riktigt. Handlar mycket om tjurskalle!

    SvaraRadera

Tack för du kommentar det betyder mycket för mig o ger mig extra energi att kämpa vidare på min viktresa