onsdag 7 september 2011

tack

Tack för alla fina mejl som haglar in i mejlboxen o även i kommentarerna.
Ni är guld värda för mig.

Jag vet att ni är några som klurat ut vem jag är därför gjorde jag valet att berätta ögonstens namn öppet i inlägget igår då många kommentarer ingöt hennes namn.
Av respekt till Maja er o även mig själv så vill jag ändå att denna blogg kommer handla om MIN VIKTRESA ner till sundare vikt o om MIN LIVSRESA till det målet.
På denna blogg vill jag därför att ni respekterar det o inte föreslår jobbrelaterade saker för då får ni gå till jobbets hemsida.

Emma

1 kommentar:

  1. Hejsan. alltid lika kul med dina uppmuntrande kommentarer :)

    Jag tror att det är viktigt att tro någonting,eftersom att ingen med säkerhet vet vad som händer efter döden så är det fritt för varje individ att tro vad dom vill :) Min pappa tittade till mig ofta när jag va yngre och fortfarande bodde i mitt barndommshem.Hans närvaro uppenbarade sig på olika sätt.

    SvaraRadera

Tack för du kommentar det betyder mycket för mig o ger mig extra energi att kämpa vidare på min viktresa