måndag 5 september 2011

liten undran


Just nu händer mycket i mitt liv el jag försöker att foka på min viktnedgång med träning pulver o att ögonsten o jag ska ha det så bra som bara vi kan under tiden o att jag ska må bra i allt.

Just nu känner jag mig lite nere men kan vara jag som är extra känslig jag vet inte, vad tror ni?

Ögonsten har ug med farfar/farmor på öppnis med mormor o jag tänkte att det kan vara kul att hänka med o umgås med de andra som kommer till öppnis el hjälpa till i köket som jag brukar.

Sagt o gjort, jag är klar när mormor kommer o hämtar Maja.

På öppnis finns nåra som är med i fas 3 o de har varit där i 1.5år så inget är nytt.
Vad händer jo en ska till Af o säger att jag går dit undrar nån säg jag är där, en ska träffa en vän o säger att jag ska meddela deras handledare om att den är på försörjningstöd o jag talar om att jag är där som frivillig så de får meddela sin handledare själv för det är inte min sak att göra.
Då blev de skitförbannade på att jag inte tänker tala med deras handledare o jag förklarar att jag skiter i vad de gör men att de får tala med sin handledare direkt för jag gör det inte åt dem, ni är vuxna msk med eget ansvar!
De blir vansinniga o talar om att det går utför med mänskligheten.

INGEN DEBATT OM FAS 3 NU!

Men alltså gjorde jag fel, jag tycker inte själv det men det blev så mycket ilska o snack som jag känner att jag inte orkar med i mitt liv nu o gör att jag funderar på om det inte vart bättre att göra som de ville för att undvika skitsnacket.

Blir så less på det - gjorde jag fel?

1 kommentar:

  1. Nejnej nej stå på dig! Dont let them get to you!!! Fokusera bara på dina barn och det godi i ditt liv, fokusera på de mjölkpaket som du faktiskt har skakat av dig??? tänk vad din kropp kommer må bättre för varje dag! Du klarar detta och bra det går så bra med slanka!!! kul o se!!

    SvaraRadera

Tack för du kommentar det betyder mycket för mig o ger mig extra energi att kämpa vidare på min viktresa