måndag 5 september 2011

slanka 7 av 93

Det är skönt att vara på spåret igen slanka är enkelt inga funderingar på var man ska laga för mat o knappt nån disk alls.
Tur ögonsten är så liten som hon är.
Vattnet funkar det med så ja jag är superdupernöjd alltså.

Jag tycker må är jobbiga generellt då farfar/farmor är här i min stad o jag känner mig helt otrygg.

Så nej jag prommenerar inte själv nånstans en mån - men jag jobbar på det o på denna otrygghet överhuvudtaget på mån.

Trots det är jag glad för enl stegräknaren har jag idag gått 7015 steg vilket då motsvarar 7.365 km.
Det är jag nöjd med även om ni kanske tycker det är lite, ja kanske är det lite men jag hade kunnat legat på soffan hela dagen o hur mycket hade det blivit då?

Japp så tänker jag.

Hurr har er vikt/träningsdag varit?

1 kommentar:

Tack för du kommentar det betyder mycket för mig o ger mig extra energi att kämpa vidare på min viktresa